Nu gaat het gebeuren :)

22 oktober 2012 - Nuland, Nederland

Ooit ontstond er een idee om dit te gaan doen, een jaar Australie. Nu, een jaar later gaat het dan echt gebeuren en ik ben er helemaal klaar voor! Na vele uren voorbereiding, dingen uitzoeken, bellen, open dagen, contact met oud backpackers is nu dan ook alles rond. Een avond voor vertrek voel ik me fantastisch en ben helemaal niet zenuwachtig op gespannen. Ik denk dat het nu gewoon de tijd is voor mij dat het ook maar realiteit gaat worden :)

Hartstikke mooi en lief dat ik nog drie afscheidsfeestjes heb mogen krijgen, dat doet me goed. Bedankt voor alle lieve kaartjes, brieven en cadeautjes!! Ik zal jullie ook allemaal missen!!

Wat staat er te gebeuren? Morgen, 23 oktober mag ik me om 10:30 melden op schiphol en zal ik de rest van de groep ontmoeten. Ongeveer de helft vliegt net als ik om 13:35 richting Hong Kong. De andere helft vliegt met China Airlines en heeft een tussenstop in Taipei. Als we landen in Hong Kong zal het daar 07:00 's ochtends zijn, en we vliegen dan pas weer door om middernacht. We worden wel netjes opgehaald op het vliegveld en gebracht naar een hostel in de stad waar we wat kunnen slapen. Ook kunnen we wat de toerist uithangen als we zin hebben :). Om 20:00 plaatselijke tijd worden we weer opgehaald en afgezet op het vliegveld. Vandaar uit zullen we direct naar Sydney vliegen! Alwaar we opgewacht zullen worden door medewerkers van Australian Backpackers. Dit zal rond 11:00 plaatselijke tijd zijn. Vandaar uit worden we via een toeristische route naar ons eerste hostel gebracht. En van daar uit zal het avontuur gaan beginnen waar ik ongelooflijk naar uitkijk!

Ik zie niet op tegen de heenreis, heb er juist veel zin in. Probeer me gewoon lekker te vermaken in het vliegtuig en probeer te slapen om zo min mogelijk last te hebben van een jetlag die zoiezo onvermijdelijk zal zijn :) (tijd zat om er vanaf te komen) In de loop van volgende week zal ik vast mijn eerste foto's online zetten en een indruk van de eerste dagen Sydney. Ik vind het altijd leuk als je een keer een berichtje achterlaat hier op de site of facebook.

Grtz, Aadt

1. Loes:
    22 oktober 2012
    Nou Jeroen, zet hem op morgen! Veel succes met vliegen en ga vooral genieten. We gaan je site in de gaten houden. Graag wil ik ook een ontvangstmail [email protected] als je er een nieuw verhaal op hebt staan!
    groetjes Loes & Paul
  2. Patrick en elle:
    Jeroen,

Geniet van je reis, de ervaringen die je op gaat doen, de dingen die je er zult zien, beleven en leren, de mensen die je leert kennen en van alle andere leuke dingen tijdens je reis!
    Heel veel succes, plezier en geluk!

Dikke kus Patrick en Elle.
  3. Joost en Inge:
    22 oktober 2012
    He Aadt! Nog 1 nachtje en dan gaat je avontuur beginnen! Goede reis de komende 26 uur en daarna heel veel plezier! Ga lekker genieten van al het moois van Australië en het backpackers bestaan! Keep in touch! Groeten Joost en Inge
  4. Frank en Maaike:
    Hee Aadt,

Wauw, morgen is het dan zover; je grote reis naar het verre Australië! Heel veel plezier gewenst, geniet ervan! Goede reis, we zullen je avonturen lezen op deze site! Groetjes Frank en Maaike
  5. Pietje:
    22 oktober 2012
    Hey Aadt. Eindelijk is het dan zover. Ready for a new adventure. Vooral veel en heel veel genieten. Tot volgend jaar.
  6. Jo en Carla:
    22 oktober 2012
    Jeroen ,ook wij wensen jou een goede vlucht en hopen dat je een ontzettend mooi jaar tegemoet gaat.
    Groeten Jo en Carla
  7. Elle:
    23 oktober 2012
    Gek om te zeggen tot over een jaar....
    Super veel plezier , geniet ervan, ga mooie dingen beleven. Gekke spannende avontuurlijke dingen. Ik ga je volgen op deze blog.
    Je laatste nachtje in je bedje thuis. Hoop dat je een beetje kunt slapen...
    Nou Jeroen veel plezier en tot over een jaar !
    X mark elle en noa
  8. Roy dianne en sanne:
    he aadt,
    het is DE dag... je gaat vertrekken naar down under...
    GENIET GENIET GENIET
    een mooi avontuur tegemoed
    het wordt jouw avontuur
    pluk de dag!

fijn je gister nog gezien te hebben, we gaan je volgen...

liefs
  9. Pap en mam:
    23 oktober 2012
    nou daar ga je dan,een heel fijn jaar en pas goed op jezelf xx
  10. Susan en jan:
    Ha aadt
    Geniet van het grote avontuur wat je gaat ondernemen het komende jaar! We zullen je zeker gaan volgen via deze site! Tot over een jaar! x jan en susan
  11. Nellie:
    23 oktober 2012
    Hoi Jeroen, heel veel succes, mooie belevenissen en geniet zo veel mogelijk. we gaan je zeker volgen.
  12. Roland:
    24 oktober 2012
    Hey Aadt,

Maak er iets van komend jaar. Geniet van je droom.
    See you next year.

Groetjes
    Roland
  13. Philine:
    25 oktober 2012
    Geniet er vooral van het komende jaar!
  14. Marcel en Norine:
    4 november 2012
    Hee Aadt,

We zien dat je nu echt je droom gaat vervullen. Wij vinden het super stoer dat je het aan durft in je uppie.
    Heel veel succes en veel plezier daar. Geniet van de mooie momenten die je mee gaat maken. We gaan je volgen.

Good Luck, Marcel en Norine.